Re: ISDN Lasat spped II modem

At 22:05 31-01-01 +0100, you wrote:
hej hej

> I /etc/sysconfig/network-scripts/chat-ppp0
> skal der stå noget hen ad:
> 'ABORT' 'BUSY'
> 'ABORT' 'ERROR'
> 'ABORT' 'NO CARRIER'
> 'ABORT' 'NO DIALTONE'
> 'ABORT' 'INVALID LOGIN'
> 'ABORT' 'LOGIN INCORRECT'
> '' 'AT&F&D&B2%B7'
> 'OK' ATDnnnnnn (erstat med dit opkaldsnummer)
> 'CONNECT'

oki den fil har jeg ikke, men gad vide hvorfor ??? hvilket program bruger du
til at lave denne fil med fra starten ???

Jeg mener, at det var RedHats ppp-dialer til X, der genererede forlægget, men programmet er ikke nødvendigt for at benytte den. Det er bare en fil, som fortæller chat hvad den skal sende til modemet. Bare skriv touch /etc/sysconfig/network-scripts/chat-ppp0 og rediger den med en passende editor. Jeg tror, at grunden til, at du ikke har den, er, at du brugte WvDial. Det har vist sine egne config-filer.
Virker det?
Venlig hilsen
Thomas Gulmark