boot problemer

Hej.

Jeg har pga. problemer måtte geninstallere min RH 6.1.
det har jeg så fået endnu flere problemer ud af, for nu kan jeg slet ikke
komme ind i linux.
Når jeg starter op booter den som den skal; men når  den når til at den skal
starte x kommer denne meddelelse.
"/usr/bin/kdm: error in loading shared libraries libx11.so.6: cannot open
object file: no such file or directory."
Jeg har så ledt på installationscden;  men kan ikke finde en pakke af det
navn.
Jeg håber så at der er en her der ved hvilken pakke jeg skal installere for
at få omtalte installeret, eller hvad .... jeg ellers kan/skal gøre for at
få den til at starte x op igen.

Mvh
Ib.

Follow ups