Re: GRUB - hvordan kommer jeg tilbage til win2k

Kristian Engh Lundgreen wrote:

> Er der nogen der ved hvordan jeg får GRUB fra Mandrake 7.1 ud - Så jeg kan
> komme tilbage til Win2k loaderen ?
>
> Er det en fdisk /mbr eller fjerner den også win2k mbr ???
>
> /Kristian

jeg ved ikke med win2000, men det virker med win98se, så mon ikke det også
virker med win2000.

ps. Du skal lige være opmærksom på at win2000 bootloader IKKE registrer linux
automatisk. Det skal du selv ordne. Dette gøres ved at lave et bootimage i
linux, skifte til windows og så ellers rette lidt i nogle filer i windows.
jeg har ikke selv prøvet men kig i friheden til at vælge.

Efter min mening er det en pokkes besværlig måde at gøre det på.

mvh Anders