Re: FPU intensitivt program?

Ole Tange <tange@xxxxxxxx> writes:

> * 3 x bzip2 </dev/zero >/dev/null
> - til at motionere integer-delen af cpu

Er den særlig god? Der er jo ret lidt entropi i de data du arbejder
på. Nu er jeg lige i øjeblikket helt blank på komprimeringsområdet,
men vil det ikke ret hurtigt kunne klares med et enkelt
tabelopslag.

> Er der nogen af dagligdagsprogrammerne, der er FPU-intensitive?

Det kom igennem at jeg sagde sox og resampling af lyd, ikke?

--
  GNU sutter vel i det hele taget på mange måder når man først er
  holdt op med at falde i svime over at det er frit. Synd vi ikke