Re: php-4.0.4 installation = ingen visning af .html filer mere

Kim Schulz wrote:

> hejsa
> jeg har lige hentet de seneste Mandrake 7.2 opdateringer og heriblandt
> opdateringen til php4.0.4-1.2 .....Jeg installerede denne, og nu prøver
> min browser at hente (downloade) alle .html filer i stedet for at vise
> dem.
> Er der nogen der ved hvad der kan være galt?
> Jeg kan ikke helt se hvor dette er blevet rettet i httpd.conf men det nå
> den jo tilsyneladende være.....
>
> hvor retter jeg dette?

Det er jo selvfølgelig .php filer den ikke kan vise mere...

Jeg har genstartet httpd men det har ikke hjulpet.
detter hvad jeg har installeret!
php-mysql-4.0.4pl1-1.2mdk
php-gd-4.0.4pl1-1.2mdk
mod_php-4.0.4pl1-1.2mdk
php-4.0.4pl1-1.2mdk
php-devel-4.0.4pl1-1.2mdk
php-readline-4.0.4pl1-1.2mdk
php-imap-4.0.4pl1-1.2mdk
php-manual-4.0.4pl1-1.2mdk

MVH
kim

--
Because we don't think about future generations, they will never forget
us.