DFE-538TX og nyere kerner

Jeg har et DFE-538TX netværkskort fra D-Link som efter sigende skulle benytte
sig af en Realtek 8139 chip.
Jeg har prøvet at bruge driveren der kom med kortet, men den vil ikke kompilere
på min 2.4.0 kerne (prøvede på en 2.2.14 hvor den virkede fint).
Jeg har også prøvet alle de drivere folk på nettet foreslår, f.eks.:
via-rhine, ne2k, rtl8139 og mange andre (alle i menuconfig :).

Det lader til at kortet var understøttet i de tidligere versioner af kernen
men ikke er det mere :(
Nogle ideer?

Mvh. Jack Jørgensen
--
Anyone who is capable of getting themselves made President should on no
account be allowed to do the job.

This e-mail was written by Jack Jørgensen - jj@xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Follow ups