Re: mysql og php problem

> Problemet er bare at det ikke er mine scripts - det er vores brugeres.

Så burde du nok fortælle dem at de burde bruge den anden procecure, da denne
alligevel ikke vil virke den dag databasen bliver for tung og bliver flyttet
til en anden maskine. Hvis de nu konnecter til mysql.domain som p.t. er
localhost, vil du senere bare kunne flytte databasen og rette i DNS, så er
du kørende betydeligt mere fleksibelt end du er nu.

Alternativt kan mysql dæmonen startes op med en option der fortæller den hvor
den socket - fil - ting befynder sig henne på filsystemet. Problemet er vist
at den forsøger at finde den et sted hvor den ikke er.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxxxxxxxx
webshop: http://www.linuxpusher.dk