Re: patch af rpm pakke?

Erling Jacobsen wrote:

> Jeg har vist lige beskrevet netop dette i et svar til
> Klavs Klavsen ...  Hvis min beskrivelse kan bruges til noget
> kunne den måske tilføjes til ovenstående side ??

Næsten, men ikke helt. Jeg fandt ud af det ved at printe
en 442 siders vejledning ud, Maximum RPM.

Jeg foretrak at lade sourcen være urørt, og så bare tilføje
en Patch2.

Jeg rettede så Release: teksten, så rpm filerne kommer til
at hedde noget andet. Så var det bare at køre rpm -ba og
vente et par timer.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk