Re: Apache, virtuelle servere og subdomains.

> Jeg har fået løst mit problem med den virtuelle server som skulle
servicere
> flere
> adresser, på den måde som du der har beskrevet.
>
> Mange tak

Selv tak.

Jeg er dog selv meget interesseret i det der med mod_rewrite og subdomains i
underbiblioteker? Jeg har ikke selv ret meget erfaring med mod_rewrite -
sidst jeg kiggede på det syntes jeg at det var noget langhåret noget.

Klavs Klavsen : Hvor i min httpd.conf skal jeg skrive den rewrite rule? Skal
den gentages for alle mine virtualhosts (jeg har ret mange), eller kan den
sættes som en "global"?

/Jesper