Re: pinq, pine, Mailbox

Anders Nielsen wrote:

> Når nu jeg bruger pinq til at læse mine mails igennem, hvordan undgår
> jeg så at den sletter mine mails når den konverterer dem fra Maildir til
> Mailbox m/maildir2mbox? Jeg vil gerne logge ind på maskinen og læse, men
> også senere hente (de samme) mails via. pop3 ...
>
> Hvordan gøres dette ?

Nu må du da snart ha' prøvet alt man kan med qmail :-)

Nå men hvad gør man? Jo, man tar og tænker sig lidt om.

pinq er en wrapper som kører maildir2mbox og starter pine. Det du søger
er altså noget som kan konvertere fra mbox til maildir. Et sådan program
må logisk hedde mbox2maildir (skulle man tro). Qmail findes på adressen
http://www.qmail.org/ så måske det var en godt sted at starte med at
søge... vi prøver  ..jo men sørme om ikke adressen er
http://www.qmail.org/mbox2maildir der kan man bare se.

Hvad var det nu IBM reklamen siger, "Linux, its a different kind of
thinking" ;-)

// Magnus