Re: 2 begynder netværksspørgsmål

hmm. jeg ved ikke om det er mig der har misforstået noget eller... Rent faktisk
var jeg lidt usikker på det med loopback ip så jeg lavede
/etc/rc/init.d/network stop
og prøvede derefter at pinge 127.0.0.1. Det kunne jeg IKKE.
Skyldes dette at jeg har fjernet HELE nettet, oh ikke kun netkortet?

mvh Anders Gnistrup.