Hvordan kan jeg boote?? - LILO mangler

Hej
Jeg har har lavet et Ghost-image af min RH7 installation,
som jeg havde tænkt mig jeg kunne brænde ned på en
skive. Herefter har jeg prøvet kopien af maskinen, men
nu kan jeg ikke boote. Det er vel fordi, at LILO ikke
er blevet kørt, og dermed indlæst i MBR.
Jeg er i den uheldige sitiuation, at jeg ikke har en boot
disk til maskinen, så jeg kan ikke boote op og køre
LILO.
Derimod har jeg en gamle bootdisk, men denne er lavet
hvor jeg havde kernen liggende på /dev/hda2 (nu på 1).
Hvordan kan jeg få bootet maskine op, så jeg kan få ind
læst min bootmanager??
Håber I kan hjælpe!?

MVH

Kjeld