Re: Indbygget netkort i Compaq laptop

In article <Pine.LNX.4.21.0102281154480.30749-100000@xxxxxxxxxxxx>, "Mads
Bondo Dydensborg" <madsdyd@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> m=20
> an du
> kulle
>  hvis
> ud
>
> Hvis du nu gjorde som jeg skrev i min mail, kunne jeg finde ud af det
> for dig :-)
>
> Hvis du catter /proc/pci, og den har unknown device, s=E5 har den et
> vendor id og device id, som den dumper som hex. Det kan f.eks. jeg bruge
> til noget.
>
> Mads
> --=20
> Mads Bondo Dydensborg.
> [...]
Resultat af cat /proc/pci:

 Bus  0, device   9, function  0:
    Ethernet controller: Unknown vendor Unknown device (rev 8).
      Vendor id=14f1. Device id=1803.
      Medium devsel.  Fast back-to-back capable.  BIST capable.  IRQ 9.  Master Capable.  Latency=160.  Min Gnt=20.Max Lat=40.
      I/O at 0x1400 [0x1401].
      Non-prefetchable 32 bit memory at 0xf4000000 [0xf4000000].

Ikke meget men håber du kan bruge det til noget

Gitte