Re: Firewalls og ip mapping

On Wed, Feb 28, 2001 at 02:44:11PM +0100, Michael Wulff Nielsen wrote:
> Hej.
>
> Er der nogen af jer der har prøvet at mappe en ip adresse igennem en linux
> firewall.
>
> Jeg kunne godt tænke mig at lave det således at alt trafik til ip
> 192.38.187.31
> bliver forwarded til et internt ip nummer: 172.17.100.100
>
> Er der nogen der har gjort dette før eller ved hvordan det gøres?

Under 2.2.X kan du bruge ipmasqadm portfw til at goere det med.

Under 2.4.X kan du sikkert bruge noget iptables-magi, men det
har jeg ikke faaet leget med endnu.
--
        Rasmus(rasmus@xxxxxxx)

"I'm not going to have some reporters pawing through our papers. We are
the president."  -Hillary Clinton commenting on the release of subpoenaed
documents.