Re: Venner med xcdroast?

On Sun, Mar 04, 2001 at 23:09:03 +0100, Andreas Bach Aaen wrote:

> HGej er der nogen der er så gode venner med xcdroast, at
> de kan fortælle hvordan man lokker den til at tilføje et katalog
> incl. filer derunder istedet for kun filerne i det valgte katalog.

Jeg anvender nogen gange symbolske links .
Dvs. på cd'ens filer:

cd /lavet_path_til_cd_filer_der_skal_brænders/ :

mkdir home
mkdir home/abach
cd home/abach
ln -s /home/abach/mail
ln -s /home/abach/Mail

og så skal du sætte xcdroast til at brænde fra
   /lavet_path_til_cd_filer_der_skal_brænders/

Husk så i xcdroast-CD opsætning at følge sym-links. (ikke gemme symlinks!)
Men lav det hele til image og loop-mount image for at kontrolere
inden du brænder.

Med sym-links kan man også lave links til en anden (mountet) CD hvorpå
man har nogle  filer som skal med.

Der er måske andre smarte måder at gøre det på i xcdroast,
men jeg har ikke tænkt så meget over det.....

--
Frank Damgaard