Re: method not allowed --- problem med php mail form

Steen Jakobsen wrote:

> Hej Poul
>
> Jeg har ændret filerne så de passer mere med dit forslag, men stadig samme fejl
>
> 1)form1.html

> <head>
> </head>
> <form enctype="multipart/form-data" action="sendmail.php4" method=post>
> Email: <input name="mail" type="text"><br>
> Message:<br>
> <textarea name="message" type="text">
> </textarea><br>
> <input type="submit">
> </form>
>
> 2)sendmail.php4

> [...]

Jeh har prøvet at sætte den op på min egen server og der kører den(den
sender dog ingen mail men det er noget sendmailopsætning) efter at jeg
fjernede et blanktegn foroven. Ligesåsnart der er et blanktegn så
genrerer php en header automatisk og du kan selvfølgelig ikke sende to
headers.

--
Med venlig hilsen Poul-Erik Andreasen