Re: method not allowed --- problem med php mail form

Steen Jakobsen wrote:
> Min form ser således ud:
> <FORM method=post action="sendmail.php3">
        method="post"

> <input type=submit>
              "     "

> Når jeg indtaster en meddelelse i formen
>  og klikker på submit returnerer den
> "Method not allowed"
> Any suggestions??

Det tyder på at apache er sat op således at det sted hvor
dit php script må den ikke udføre php scripts, eller
modtage form data. Prøv at kigge i /etc/httpd/conf/httpd.conf
efter hvilke rettigheder dit php directory har.

--
    No matter how fast light travels it finds *
    the darkness has always got there first,  *  Carsten Svaneborg
	     and is waiting for it.           *   zqex at risoe.dk
	-- (Terry Pratchett, Reaper Man)      *