RE: Backup af linux

Nu har jeg ikke selv prøvet, men på den backup exec vi bruger ligger der
nogle forskellige agenter til flere operativ systemer, der er bla et til
unix (på veritas hjemmeside ligger der en agent for linux).
Det er muligt at de agenter har noget funktionalitet der gør backup exec
bedre
til linux backup.
Jeg har ikke selv haft tid til at undersøge det nærmere men hvis det er
brugbart
så drop lige et par linier.

claus@xxxxxxxxxx

Follow ups