Re: Re: conf

> Sæt den i stedet til /var/www og kør så 'mkdir /var/www'. Læg nu din
> hjemmeside for www.domæne.dk ned i /var/www.

Aaaahhhrrrr...Jeg fatter det ikke; kan slet ikke fået det til at virke!?
Du prøver jeg at liste punkt for punkt hvad jeg har gjort!!!

1. lavet et directory  (www) i /home/kjeld => /home/kjeld/www
2. Til føjet
    <IfModule mod_userdir.c>
        UserDir www
    </IfModule>
    til httpd.conf
3. lavet et directory der hedder /var/htdocs
4. Tilføjet
    DocumentRoot "/var/htdocs"

Server er genstartet (1 mil. gange :-) )
Nu kan jeg også fint gå ind på min domæne ("/var/htdocs"),
men ikke længere www.domæne.dk/~kjeld
=>
    Forbidden
    You don't have permission to access /~kjeld/ on this server.

Hmmm....hvad min det kan være? Permissions er sat til 755

Kjeld