hauppage bt878 og xawtv

Jeg har været så heldig at skaffe mig et Hauppage WinTV TV-tuner kort -
jeg har dog nogle problemer med at få det til at spille ..

Jeg har set på vejledningen af Torben Fjerdingstad på
www.sslug.dk/foredrag/tvkort, samt på VCR-HOWTO'en. Jeg har kompileret
en 2.4.2-kerne, og prøvet både med video4linux som modul, og uden
video4linux. Jeg har hentet den nyeste bttv, som er 0.7.59, men har
heller ikke haft held med denne ...

Jeg har læst mig til, at mit kort burde blive auto-detekteret, men det
lader ikke ligefrem til det.
Jeg har følgende i /etc/modules.conf (har prøvet både med, og uden
'card' option'en for bttv).

# i2c
alias char-major-89 i2c-dev
options i2c-core i2c_debug=1
options i2c-algo-bit bit_test=1

# bttv
alias char-major-81 videodev
alias char-major-81-0 bttv
#options -k bttv  card=2 radio=1
#options -k tuner debug=1

Men det lader ikke til at der er noget som helst der virker for mig ..
øv...

Når jeg forsøger at starte xawtv, får jeg følgende :

# xawtv
This is xawtv-3.38, running on Linux/i686 (2.4.2)
Xv: using port 37 for video
The app-defaults file is not correctly installed.
Your fault (core dumped)
#

Jeg kan godt finde en app-defaults-fil, som ligger i
/etc/X11/app-defaults/Xawtv, men den kan jeg ikke se så meget ud af,
syntes jeg ikke ..

Er der ikke en der kan give lidt inspiration ?

/Anders

Follow ups