Re: scsi brænder

Mange tak for de mange svar.
Det virker glimrende og jeg har brændt mine første cd'er

løsningen var, der er sikkert andre, at lave følgnede

rm /dev/cdrom
ln -s /dev/scd0 /dev/cdrom
og mounte under /mnt/cdrom

og mht ide drevet
ln -s /dev/hdb /dev/cdrom1
og mounte under /mnt/cdrom1

Set i bagklogs kabens klare lys (citat Thorsen) ville det nok  have været lidt
mere pænt at oprette brænderen som /dev/roast eller lign.

Hilsen Anders