2 hurtige spørgsmål ang. php

Hejsa

Lige et par hurtige spørgsmål ang. php.

1)
Jeg bliver nød til at gencompile php for at få imap support med.
Jeg har selv compilet apache også, men det tager MEGET lang tid på min
server (da den er rimlig gammel). Men behøver jeg at compile Apache
igen?
Er det ikke nok at configurere & compile php med:

./configure --with-mysql --with-imap --enable-track-vars
make
make install
cp php.ini-dist /usr/local/lib/php.ini

Eller skal det gøres på en anden måde?

2)
Hvad med SSL? Jeg har ikke installeret det endnu, men jeg har tænkt på
at prøve det. Skal det gøres specielt mht php?

3)
Jeg bliver nød til at få imap support med for at installere imp/horde,
men når jeg tester min configuration får jeg også denne besked (fra
horde):

- magic_quotes_gpc set to Off: No
- magic_quotes_gpc causes data coming from GET, POST, or COOKIE modes to
be processed so that single quotes and backslashes are prefixed with a
backslash (\'). This makes your email look very ugly. Turn it off. If
the PHPLIB installation instructions claim that they want this setting
on, they lie - PHPLIB versions 7 and later work perfectly well with it
off.

Men så vidt jeg kan se fra disse linier er det jo slået fra! Men hvis
ikke, hvordan slås dette så fra?

Anders