forbindelsen dør (nu med flere oplysninger)

Altså:

jeg har en rh6 maskine.
den fungerer som firewall, webserver mm.
Den er tilkoblet en cisco677 router leveret allernådigst af cybercity.
forbindelsen dør nogle gange og jeg ved ikke hvorfor -bortset fra at den virker igen når man har genstartet computeren
det hjælper ikke noget at genstarte routeren.
Det sker tit efter jeg har siddet på nettet i lang tid.
Jeg tror det har et eller andet at gøre med at der er en eller anden slags buffer der bliver fuld eller en slags "maximum number of connections" eller no'et  -hvad ved jeg?.. det virker i hvert fald ikke og det trister mig (ikke fedt at have en webserver der i ny og næ ikke svarer...).

Arvid

www.playrec.dk -for all kinds of good music

ICQ# 724069

Follow ups