From: Kasper Kamp Simonsen [mailto:KasperKS@xxxxxxxxxx]
Sent: 20. marts 2001 10:54
To: 'sslug-teknik@xxxxxxxx'
Subject: [TEKNIK] Harddisk kopiering

Hej,

Jeg sidder med et problem, som jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg har en linux installation på ca 300 mb (redhat 4.1) denne installation
er lavet på en 10 GB harddisk. Nu ønsker jeg at kopier harddisken over på 50
stk 4.3 gb harddisk. Til det havde jeg tænkt mig at bruge Ghost 6.5, men det
kan jeg ikke få til at virker. når den nye harddisk boot'er, så skriver den
kun LI, der hvor den plejer at skrive LILO.

Den eneste måde jeg kan kopier min linux på ved hjælp er ghost, er hvis jeg
laver en sektor kopi, men den kan jeg jo ikke når min "master" disk er
størst.

Håber en eller anden kan hjælpe mig

/Kasper