Re: problemer med et d-ink de-528 netkort

On Mon, Mar 19, 2001 at 20:09:36 +0100, Martin Grandjean wrote:
> nu har jeg download en kernesource
>
> det er bare lidt svært at ligge den over på min linux maskine , når den
> fylder ca 2.5 mb
>
> er der ikke en anden måde at gøre det på, når ens netværk ikke virker ???

Isæt et simpelt billigt ne2k kompatibel netkort og anvend dette
midlertidigt, indtil du får det andet kort til at virker ?

Alternativ anvend serielport (evt. PPP over modem?)

PS.
Husk at svare korrekt, bla. klippe i det oprindelige,
og ikke blot efterlade det i bunden af beskeden.
Det fylder blot og gør ingen gavn...

Se http://www.usenet.dk/netikette/quote.html for information
om hvordan man gør det korrekt.  ("citatteknik")

--
Frank Damgaard