database postgres > access

Jeg er ved at lave et lille projekt med en kollega. Dette indebærer at jeg
skal lave en database. Jeg er gået igang med at rode med postgresql da det
er "default" databasen på min debian 2.2r2. Mit store problem er hvordan jeg
nu får min database konverteret, så min windows-centriske kollega kan bruge
den i MS access.

Jeg har kikke på den medfølgende dokumentation til postgresql - men uden held.
Jeg kan se at db_dump kan lave et flot ascii dump af databasen - men kan det
bruges i access?

Hvordan kan jeg nemmest lave min postgres database til noget access kan bruge?

Er der en nemmere måde at gribe databaser an på? - postgres her jo et helt
databaseserversystem. Jeg har kikket på Abadas(?) til StarOffice - men det
var ikke lige at gå til :(

På forhånden tak..

/ole

--
Once you've tried to change the world you find it's a whole bunch easier
to change your mind.

Follow ups