Re: Touchpad og X

On 24 Mar 2001 16:59:36 +0100
Peter Makholm <peter@xxxxxxxxxxx> wrote:

> Hvis det virker med gpm, så sæt gpm til at opføre sig som repeater. Så
> kan du anvende /dev/gpmdata som musedevice. Det har jeg før fået til
> at virke, hvor jeg ikke lige kunne få X til at virke direkte.

Hmm.. den var sat til /dev/gpmdata først som default, det rettede jeg
selv til /dev/psaux da det ikke virkede. Nu har jeg lige sat den tilbage
til /dev/gpmdata og nu sker der da noget når jeg prøver at flyttede
cursoren... Den bliver ved med at smide sig selv ned i venstre hjørne..
jeg kan køre den et lille stykke ud til højre, men den hopper tilbage i
venstre hjørne lige med det samme..

Er der noget andet jeg skal gøre for at få GPM til at opføre sig som
repeater?

--
Anders