Re: Synkronisering af filer mellem hjem og arbejde

On Sat, Mar 24, 2001 at 14:55:17 -0800, Preben Mikael Bohn wrote:

> Mjah... Nogen idé om hvordan 'arbejds'-programmet skal opfange at der
> er blevet afsendt en email hjemmefra? (vi har vist Solaris 7, og jeg
> bruger en .forward-fil til at forwarde min arbejds-email til en
> offentlig konto jeg kan læse hjemmefra).

Du kan ikke læse din post fra arbejdet ?, så har du da problemer !
Ideen er da at din hjemmemaskine afsender en email til en mailkonto
du kan læse.

Du kunne jo emaile til SMS/mobiltelefon og aflæse informationen
på denne måde.

I øvrigt har man en ISDN-TA så kan man bruge V110 protokol fra
mange GSM-mobiltelefoner med modem og koble på sin linuxbox.
(kræver dog f.eks. mgetty kørende serielporten til modem/ISDN-TA)

--
Frank Damgaard