Re: Linux låst fast.

Ole Tranberg wrote:

> Jeg er endt med at bruge den oprindelige kerne, dvs. 2.2.17-21mdk,
> altså den standardkerne der følger med Mandrake 7.2.

> Nok, 128 Mb

> Ca. 136 Mb.
>
> Den maskine jeg kører med nu, har haft Mandrake installeret i næsten
> en måned, og førhen RedHat i godt halvandet år. Så jeg tvivler på at
> det har noget med hardwaren at gøre, men man ved selvfølgelig aldrig?

Når du skriver, at problemet opstår, når du starter netscape, lugter
det lidt af rammangel. Netscape kan være ret ramtørstig.

Kan du have et vindue åbent med en top kørende? Så kan du følge med
i, om den begynder at bruge swap, når du starter netscape.

Du skal ikke hænge dig i, at der næsten
aldrig er frit ram, det er helt normalt.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk