Re: Linux l� fast.

Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@xxxxxxxxxxxx> skrev:

> linux/Documentation/sysrq.txt

Okay, så fik jeg også prøvet det. Det ser ud til at det heller ikke er
muligt (og ja, jeg har testet at det er underestøttet af kernen). Jeg
blev alligevel nød til at slukke for det hele :-/

Jeg har opdaget at jeg får meddelelsen:
 cp: /usr/lib/netscape/pab.na2: No such file or directory

Hver gang jeg starter netscape op, desværre har jeg ikke kunnet finde
ud af hvad det betyder, umiddelbart tror jeg at den fil kun følger med
'netscape-communicator', som jeg ikke har installeret.

Jeg har nu også prøvet at installere opera, som forøvrigt kører rigtig
godt, lige bortset fra at min netbank ikke fungerer heri :-/

Efterhånden er jeg helt sikker på at det er netscape der er synderen,
specielt da jeg lige før var ude for at min maskine genstartede idet
jeg startede netscape(?). Men nu har jeg installeret netscape version
4.76 (i stedet for version 4.75), og nu ser det ud til at det 'kun' er
netscape der går ned - og det er jo væsentlig bedre, men ikke rigtig
godt nok.

Så, alt i alt ser det altså ud til at jeg kan undgå at mit system
låser sig fast, men det ville nu være rart at vide hvad der gik/går
galt.

--
sincerely, Ole Tranberg
(address is valid)