Problem med kompilering af XFree86 4.0.2 under Redhat Linux 6.2 på Sun Ul= tra 10

Hej Allesammen.

Jeg har en Sun Ultra 10 som jeg kører Redhat Linux 6.2 på. Det kører også
vældig fint. Problemet er at når jeg prøver at kompilere XFree86 4.0.2, så
får den ikke kompileret support min sun mus med ind i muse driveren. Det
jeg gør når jeg skal kompilere XFree86 er at jeg kopierer xf86site.def
filen til host.def og derefter kører jeg make World. Det plejer at være nok
når jeg kompilerer XFree86 4.0.2 på min pc, men tydeligvis ikke på en Sun.
Keyboardet virker fint i X4.0.2 på den Sun. Er der nogen her som kan hjælpe
mig med at få XFree86 4.0.2 kompileret korrekt ?

MVH

Morten Strårup @ Haderslev/Denmark

Member of Team*Amiga* & BUGDen

...and remember: The Nose Knows...