Re: SV: Kernel RPM's

Du behøver ikke at installere alle kerne pakkerne. Du skal blot bruge en af dem. Så hvis du har SMP kerne nu så brug SMP pakken men hvis ikke er det ikke nødvendigt.

Jeg har ikke haft brug for at opdatere glibc for at installere den nye kerne så det kunne du nok også udelade, med mindre du gerne vil opdatere den. Men måske skulle du gøre det i 2 tempi.

Ellers er resten korrekt.

Mvh Thomas

Follow ups