Java

Peter Makholm wrote:

> Ja, jeg tror det er sjældent at jeg skriver andres mening uden
> tydeligt at angive det.
>
> Din pointe er?

Jeg prøver blot at antyde at der er masser af mennesker der synes Java
er godt og faktisk bygger på nogle ret geniale og nyskabende ideer. Jeg
vil bare påpege at din fremstilling af hvor brugbart Java er et udtryk
for din mening og ikke faktum (omend du sikkert mener det er), og at vi
er masser af mennesker der mener noget andet. At du så også afslører at
din mening om Java åbenbart bygger på hvad andre siger om det og hvad du
har hørt, og ikke praktisk erfaring med det er så bare uheldigt. For
lige at spare denne tråd for et par indlæg citerer jeg: "Men særligt
godt skulle det ikke være."
Du kommer altså med kraftudtryk som "...opreklameret gejl..." og
"...taget de værste sider af
   C++..." på et så spinkelt grundlag. Det du siger kan man jo ikke
bruge til noget, for hvordan skal man tage det seriøst? Jeg kan i hvert
fald ikke.
Og medmindre du vil trække nogle af dine ord i dig igen, så er det jo
lige netop ikke din mening som du ytrer, men andres som du så åbenbart
har påtaget dig.

Christian Hemmingsen