SV: Mailserver

> Jeg har læst alt det som står på dkhostmaster, men jeg er ikke helt sikker
> på hvad jeg behøver for at lave det jeg vil. Behøver jeg fx. at blive
> registrator eller noget?(det er nemlig lidt dyrt:)

Ja, det er dyrt, men du skal være registrator for at kunne oprette domæner.
(Det er noget med, at man ikke vil have alle og enhver til at oprette
domæner).

Prøv at finde en udbyder, som vil hjælpe dig. Du kan selv sætte en
dns-server op, eller du kan leje plads på en dns server hos en udbyder. De
sætter så bare dns'en op til at pege på din IP-adresse. Det er ofte
billigere end selv at sætte en dns-server op.

> Mvh.
> Thomas

Med venlig hilsen

Benny Nissen