Re: Lyden mangler, når min mp3 afspiller kører

On Mon, 16 Apr 2001, Bjørn Houdorf wrote:

> Tak for svaret
>
> Jeg kan afspille wav-filer samt cda-filer
> (de peger på filer på alm. audio CD'er)
>
> Jeg kan derimod ikke afspille au-filer, rmi-filer
> (MIDI) og mp3-filer.
> Måske understøtter RH6.0 ikke au, rmi og mp3
> formaterne ?
>
> Hvordan finder jeg arts i KDE og stopper den ?

ps aux | grep arts
Giver det noget resultat?

Hvilken version af KDE bruger du?

Du bør kunne spille mp3 med xmms eller freeamp.
Har du en af dem??

MVH

--
Peter Toft, Ph.D. [pto@xxxxxxxx] http://www.sslug.dk/~pto

"Nobody will ever need more than 640k RAM!"
                           -- Bill Gates, 1981
"Windows 95 needs at least 8 MB RAM."
                           -- Bill Gates, 1996
"Nobody will ever need Windows 95."