Er det ikke lidt overvuderet det der linux ; )

Min RedHat 7.0 web server har et alvorligt problem, der er kommet gang i den
og nu klager den over at den ikke vil (kan) åbne nye filer. Første gang jeg
så det var da den sagde at brugeren root ikke eksisterede da jeg lavede en
su - og det er noget der for en til at svede som et svin *GGG, men det er nu
ok det værste er at man ikke kan bruge den som mail server mens den peaker
da den ikke vil åbne mail bokse. Jeg gætter på jeg skal sætte max åbne filer
op et eller andet sted i min kerne er der nogen der kan guide mig lidt enden
jeg for smadret alt for meget *GG
På forhånd tak

--
Venlig Hilsen