Java i Konqueror under SuSE

Hejsa der ude.

Jeg har en snedig bærbar, hvor jeg har SuSE 7.1 kørende. Jeg har installeret
JRE både fra SuSE selv, SUN og fra IBM på skift. Men jeg ved ikke om det
overhovedet har virket.

Hvis jeg går på tv2.dk har jeg ikke de aktive menuer i toppen som under IE.
Min jubii-mail virker heller ikke som i IE.

Ved nogen om hvad jeg muligvis gør forkert?

I YAST ser jeg beskeden om at JAVA ikke er installeret, men jeg har sgu selv
set at det er. :-)

Hvordan ser jeg om det er konfigureret ordentlig? Kan man teste det fra en
hjemmeside man har lavet til testformål?

En hver hjælp er velkommen.

Mvh Michael B. Sørensen
bofh@xxxxxxxxx

Follow ups