Re: Firewall problemer

Hej !

-- Originalt brev --

citat>Uden at spille alt for klog, men er jeg mener, at du kan sætte timeout
citat>på
citat>nogle typer forbindelser med ipchains
citat>
citat>Det står vist nok beskrevet i "Friheden til systemadministration"
citat>
citat>mvh
citat>Bo

 Jeg vil lige spille en enkelt ting ind, med forlov.
Jeg husker ikke hvilken distro du har problemerne i,
men jeg har lige hørt at RH 7.1 har en fejl som gør
at man bliver smidt af, af firewall'en under ganske
specielle omstændigheder. Det skulle være noget med
at den skifter mellem to sessions lige efter connect,
hvilket gør at man skal skifte til den rigtige inden-
for ti sekunder, ellers bliver man hægtet af. Jeg har
ikke selv opgraderet til 7.1 endnu, så det er kun
"hear-say".

Tom.

TomRausner@xxxxxx

    "Demokrati er flertalsvælde og dermed