Re: Boot fra CD-ROM

Stig Flensted wrote:

> jeg kan anbefale dig at lave en boot disk med rawrite ( findes på rh62
> cd under dosutils)
> så er du ude over alle problemer
> stig

Mit problem er ikke hvordan jeg skal installere RH62. Jeg
har en boot-diskette fra jeg startede med RH50; dengang
købte jeg en Redhatpakke med tilbehør. Jeg har også en DOS
boot-diskette med bla. min CD-driver. Nej, problemet er rent
teknisk at boote fra en CD-ROM. Bios'en kan boote med CDROM
som første drive og RH62 cd'en har filen boot.cat i roden.
Så hvorfor *§? virker det ikke.
Jørgen Heesche