Re: keyboard opsætning ASAP

On Mon, 23 Apr 2001, Anders M wrote:

> Jeg skal have BackSpace til at virke som backspace. Til det vil jeg
> bruge xmodmap, men aner ikke hvad keycode'en er til backspace keyen Er
> der et program der kan fortælle en det?

xev kan fortælle dig den slags - du trykker på tasten, og kan se keycoden
i vinduet.

> Da jeg sad og roede med det kom jeg desuden til at sætte ,-tasten til at
> være backspace! Der kan jeg godt keycode'en til, men hvordan sætter man
> den tilbage til at være komma? Jeg kan jo ikke skrive noget komma mere!

Hos mig er det ca:
keycode  59 = comma semicolon dead_cedilla dead_ogonek

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
The Microsoft Dictionary:

           interoperability: The ability of a Microsoft product to operate
                             with another Microsoft product.