Bind og Courier-imap startup-fejl

Ved opstart af courier-imap, med en lettere omskrevet version af det
medleverede 'imap.rc' script (bare noget restart og usage, test om
nettet er oppe, samt flyttet til ...init.d/imapd), får jeg:

# /etc/rc.d/init.d/imapd start
bind: Address already in use
ll_daemon_start: Resource temporarily unavailable

Har prøvet at sætte de addresser courier-imap lytter på til både
127.0.0.1 og serverens IP#, no change.

Samtidig fortæller min debuglog mig:
modprobe: modprobe: Can't locate module net-pf-10
Damn, jeg kan ikke huske hvor de net-pf'er er dokumenteret...

Sjovt nok kan jeg starte imap-ssl med ...init.d/imapd-ssl (medleveret
imapd-ssl.rc tilrettet som for førnævnte imapd script):

# /etc/rc.d/init.d/imapd-ssl start
# ps ax |grep imap
22111 ?        S      0:00 /usr/local/libexec/logger imapd-ssl

Her får jeg dog samme 'Address already in use' meddelelse.

Der er en del conf til courier-imap, så i første omgang vil jeg bare
høre om andre har set noget lignende. Ideer?

--
Regards,
          Mr Dev - Mogens Valentin

Follow ups