Re: HJÆLP - hvad er en Segmentation fault

Gunner Poulsen wrote:

> Lige et udsnit af min /var/log/httpd/error_log.
> Det er en RedHat 6.2.
>
> Hvad betyder dette?
> (Serveren virker lige pludseligt ikke!)

Hvis du har installeret et nyt Apache-modul for nyligt, lavet om i din
konfiguration eller opgraderet Apache (automatisk upgrade?), kan der
være opstået en fejl, der får programmet til at gå ned. Det er langt
mere sandsynligt end RAM-fejl. Selvfølgeligt kan RAM-fejl forekomme, men
min erfaring er, at de er sjældne.

> Hvad gør jeg?

Du reetablerer et fungerende miljø ved at fjerne moduler indtil det
fungerer.

mvh. jfk

--
Jørgen Frøjk Kjærsgaard, Systemkonsulent (Systems Consultant)
Informaticon ApS * Web: www.informaticon.dk * Tlf: +45 8672 0093