Re: OT - spil til lugs. Re: [TEKNIK] Oprette homedir udfra /etc/passwd?

On 26 Apr 2001, Lean Fuglsang wrote:

> Jeg har først lige nu tilmeldt mig til misc og spil.
>
> Men jeg vil gerne bestille 3 tribes2 så hurtigt som muligt :)

Der er ikke pt. nogen der står for det. Vil du påtage dig at koordinere
det?

Personligt synes jeg at Loki har svigtet deres resellers i den her sag.
Ingen har på sigt glæde af at tørre røven på resellers, med mindre Loki er
parat til at sælge til den lave pris til enkelt personer. Så, det bliver
ikke mig der kommer til at stå for det. Iøvrigt har jeg hørt rygter om at
mange Loki titler kan findes på nettet til < $10 nu.

Det er sørgelige tider for Linux spil markedet.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
64 GB PAE mode works just fine on my 8GB RAM, 8-way Xeon box [..]

                                 - Ingo Molnar, Linux Kernel List, 1999-11-03