Re: SSH tar.gz

 Allan> Christian Precht Jensen wrote:
> [...]

Istedet for at tage fra usa (det går ikke altid lige hurtigt) så kan
du også finde non-free mirrors her i danmark:

deb ftp://sunsite.dk/pub/os/linux/debian stable main contrib non-free
deb ftp://sunsite.dk/pub/os/linux/debian stable/non-US main contrib non-free

En anden rar ting er:

deb http://security.debian.org stable/updates main contrib non-free
deb ftp://sunsite.dk/pub/os/linux/debian dists/proposed-updates/

/Thomas

--
/"\  | "To alcohol! The cause of - and solution to -
\ /  | all of life's problems!" -- Homer Simpson