Fra: Tobias F. Eriksen [mailto:tobias@xxxxxxxxxx]
Sendt: 30. april 2001 11:27
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: [TEKNIK] Qmail: Mailtjek bliver forsinket 25 sec pga Auth på port
113

Hej.

Jeg har en server som jeg har sat Qmail/vpopmail op på. Problemet er, at den
sender noget halløj på port 113 (Auth), og så venter den (ca) 25 sekunder på
at få svar, hvorefter den fortsætter som ingenting var hændt.

Jeg ville meget gerne have det slået fra, da det jo ikke kun er mig der skal
ændre min firewall-opsætning, men alle dem der bruger serveren...

Er der nogen der ved hvordan man slår det fra?
Er jeg nødt til at recompile vpopmail/qmail?

Vh
Tobias :-)

Styresystem: Rødhætte 7.0
Qmail-version: 1,03