Re: MySQL...

"Jesper Bunch" <jesper@xxxxxxxxx> wrote in message
news:9civ94$gso$1@xxxxxxxxxxxx...
> "-=KnowHow The NetCrawler=-" <knowhow@xxxxxxxxxxxxxx> wrote in
> message news:9cgr9a$5rf$1@xxxxxxxxxxxx...

> /tmp/

> Det er der såmænd også... Jeg havde samme problem for ikke så
> længe siden da jeg skulle opgradere php. Jeg konfigurede og
> compilede php uden at have mysql kørende... Så fik jeg den
> dejlige /tmp/ fejl (never seen it before). Da jeg så
> rekonfigurede og compilede med mysql kørende så virkede det, så
> prøv det engang :)
>
> Hilsen Jesper

For lige at komme med løsning 2, som nok er den smarteste...

Jeg sad og kiggede lidt at php koden igennem da jeg fandt ud af
at der faktisk er en udokumenteret mysql.default_socket, som kan
bruges i php.ini.
Så ved simpelthen at tilføje mysql.default_socket =
/var/lib/mysql/mysql.sock i php.ini så virker det.

Hilsen Jesper