Qmail opf�sig underligt!!!

Okay, jeg var meeeeget træt da jeg satte det op, men det vrikede...

Så blev jeg mere træt og rodede lidt med det, og da jeg så startede svscan,
gentager den disse to sætninger ud i det uendelige:

"supervise: fatal: unable to start qmail-smtpd/run: file does not exist"

Det skriver den så en masse gange og hopper til:

"alert: cannot start: qmail-send is already running"

og de ting er der(medmindre nogle af de ting som jeg har læst på howto's
rundt omkring har kommet til at ændre dette)

Kan jeg tjekke configurationen og rette det eller skal jeg compile om???

På forhåmd tak!

René Luckow