courier-imap-ssl - falsk x509 certifikat giver klage fra mail-klienter.. :-(

Jeg har lige sat min egen courier-imap-1.3.7 med ssl..

Som der også står i dokumentationen klager min mail-klient (2 gange) hver
gang jeg tilgår ssl-serveren..
fordi jeg bruger det certifikat de generer..

Er der en måde hvorpå man kan lagre det falske certifikat i mail-klienten
så den ikke klager længere? eller
kan man lave et bedre falsk certifikat til ens domæne, så de ikke klager?
(det er kun til privat brug så jeg synes det er spild af penge at skulle
købe et..
men jeg burde da kunne få krypteret imap (uden besvær) alligevel)

------------------| This mail has been sent to you by: |-------------------
Klavs Klavsen, IT-coordinator and Systems Administrator at
Metropol Online - http://www.metropol.dk
Tlf. 33752700, Fax 33752720, Email ktk@xxxxxxxxxxx

Private-  Email klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.vsen.dk

It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter

Follow ups