Vedr.: SV: Vedr.: SV: [TEKNIK] sendmail

Det er det problem jeg har givet midt besyv på tidligere, ikke? du fik ikke
svaret på de spørgsmål jeg havde sidst jeg forsøgte at hjælpe dig ?

Lige nu står din GW og din klienter på samme subnet.. også giver det jo
ærlig talt ikke nogen mening at route igennem en
anden maskine (din linux-router) først..  (hvis du spørger en routing
protokol altså)..

Fik du prøvet mit forslag med at putte dine klienter på et andet subnet, så
de kun kan komme til din gw, igennem din linux-router? eller
er det en umulighed?

------------------| This mail has been sent to you by: |-------------------
Klavs Klavsen, IT-coordinator and Systems Administrator at
Metropol Online - http://www.metropol.dk
Tlf. 33752700, Fax 33752720, Email ktk@xxxxxxxxxxx

Private-  Email klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.vsen.dk

------------------------------[ I believe that... ]
--------------------------------
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter

Mine statiske router bliver redirectet fordi de GW giver den en mere smart
route kan jeg ikke få min router (linux box) til at blande sig uden om (jeg
køre ikke routed). Det virker første gang de sender en pakke og så får de
lige en ny (og smartere) route men problemet løser snart sig selv da jeg
dropper det der linux til fordel for IBM DOS, det er åbenbart for svært at
bruge til noget fornuftigt det der linux ; )

--
Venlig Hilsen
Andreas Overgaard