Re: Vedr.: Re: [TEKNIK] Staroffice 5.2

hhm når jeg kører lsattr mens jeg står i roden kommer den med følgendede fejl
og det er ganske rigtigt i disse biblioteker fejlen opstår når jeg vil gemme..
men... Hvad er der galt ? og hvordan løser jeg problemet ??

[root@troels /]# lsattr
------------ ./lost+found
------------ ./backup
lsattr: Inappropriate ioctl for device While reading flags on ./proc
lsattr: Invalid argument While reading flags on ./dos
------------ ./inst
------------ ./var
------------ ./tmp
------------ ./dev
------------ ./etc
------------ ./usr
------------ ./bin
------------ ./boot
------------ ./home
------------ ./lib
------------ ./mnt
lsattr: Inappropriate ioctl for device While reading flags on ./misc
lsattr: Invalid argument While reading flags on ./os
lsattr: Invalid argument While reading flags on ./data
lsattr: Invalid argument While reading flags on ./mp3
[root@troels /]#